Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~animi | użytkownik

imię i nazwiskoAnimi adresKraina Seksu zarejestrowany02.01.2010 @20:37:03 ostatnio na stronie21.04.2016 @16:06:19

seks jest fajny.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty35 komentarze545 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grzes62nm    06.03.2010 @11:03:39
thx
~RenAro    06.03.2010 @09:55:38
Bardzo dziękuje - pozdrawiam serdecznie - niestety na liryce słabo się znam i ciężko mi ocenić Twoje utwory ... pozdrovka
_______
-- RenAro.pl --
~QNAMAN    28.02.2010 @16:23:46
Dzięki za komentarz. To ilustracja do bardzo mrocznych baśni. "Bajek wampirów" albo "Wilków w mojej głowie". Nie mam jeszcze tytułu całości, ale słyszałem że tytuł nie liczy się aż tak bardzo:-/ Mam kilka rozpoczętych i jedną lub dwie? skończone . Chciałbym zrobić przynajmniej 10 ,ale tak jakoś boję się do nich podejść ,żeby tego nie spieprzyć . Najgorzej jak podczas pisania traci się pomysł , najlepsze kawałki są wynikiem chwili natchnienia, a jak próbuje się na siłę coś do nich dorobić , to wychodzi gówno. Dlatego tworzę je w bardzo żółwim tempie, przy okazji wzbogacając je o takie oto ilustracje.
^Vithren    16.02.2010 @20:54:13
A bo ja wiem, co to Urania.

Joł za uczciwą opinię.
~WalterKurtz    06.02.2010 @02:26:09
dwukrotny komentarz musi coś znaczyć.
co do poświęcenia - nie martw się, mi się baterie nie wyczerpują.
czekam z niecierpliwością.

~WalterKurtz    05.02.2010 @02:22:15
dzięki za cierpliwość.
Droga zawsze się znajdzie, mam nadzieje że na czas.
~WalterKurtz    28.01.2010 @12:06:37
tylko to daleka podróż poprzez wszystkie strefy czasowe, przestrzenne, dysona i w ogole poza granicami umysłu. .. generalizująć, nie wiem o której bedzie pociąg.
poczekasz, nie?
~najpiekniejsza    26.01.2010 @20:16:35
''<3'' - to znaczy , ze bardzo mi sie podoba !
~najpiekniejsza    26.01.2010 @20:15:08
ojj mi także , mi także
~WalterKurtz    25.01.2010 @19:01:15
to co.. wpadam jutro, ok?
tzn. do tej krainy
~WalterKurtz    24.01.2010 @21:39:35
kraina seksu.. już mi sie podoba niebywale
~lays100    24.01.2010 @16:06:40
witam w grupie TZN XENNA!
~athos    23.01.2010 @21:32:29
dziękuję
~ascondinti    23.01.2010 @20:21:23
dzięki ;]
~brun126    23.01.2010 @20:19:13
Nie ma za co zapraszam do czytania mych wierszy...
_______
coo?
~MisterNobody    22.01.2010 @17:08:27
fajny motyw przewodni na profilu.
_______
Nie oszukujmy się,
interesuje Cię tylko wielkość mojego słupka.
~amphibia    20.01.2010 @17:27:32
Dzięki.
_______
nie-dziękuj.
~amphibia    20.01.2010 @15:24:59
Mhm, za co ta obserwacja?
_______
nie-dziękuj.
^Vithren    14.01.2010 @13:33:21
Populista
^Vithren    14.01.2010 @13:05:09
Prawie nie może być inaczej, jeżeli, to bylibyśmy już bogami.
^Vithren    14.01.2010 @12:55:30
Nie ma innej drogi ku wielkości.
~wierszownik    10.01.2010 @18:46:05
Uwierz w siebie
~wierszownik    10.01.2010 @18:37:20
No i to jest najważniejsze nie ulegać opinii innych i robić swoje. Mi się udało trafić do grupy rozgarniętych ludzi i nawet nie muszę omijać tego co mówią. Każde dzieło Mickiewicza jest powalające - fanatyzm bezkrytyczny - również "Do M..." jest niesamowity.
~wierszownik    10.01.2010 @18:27:04
Wiem, dla każdego "coś" będzie czymś innym: uczuciem, sytuacją, czymkolwiek. Nie zrażaj się tym co napisałem wcześniej i rób to co lubisz

Ja znam trochę ludzi , którzy Mickiewicza wprost ubóstwiają, nie jesteśmy sami
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt